La Ruta del Cister llença una nova campanya específica destinada a captar el turisme familiar

12/11/2020 Actualitat

Es tracta d’una campanya que pretén transmetre un missatge d’atracció turística bidireccional: d’una banda a famílies de fora del territori Cister perquè puguin planificar la seva estada; i per l’altra, perquè les famílies del territori, degut a la situació actual, puguin conèixer i visitar els recursos del seu propi territori

Sota l’eslògan “La Ruta del Cister amb vista d’infant”, els Consells Comarcals de l’Alt Camp, la Conca de Barberà i l’Urgell presenten la seva campanya promocional destinada a impulsar el turisme familiar a les tres comarques.

Aquesta campanya vol transmetre el missatge de que La Ruta del Cister és un territori ideal per compartir moments en família, sense aglomeracions i amb una oferta diversa que permetrà descobrir els diferents recursos turístics que ofereixen el 65 municipis que la integren.

L’objectiu principal de la campanya és potenciar el turisme familiar a partir de la visita als diferents espais que incorpora el material turístic que s’ha editat. S’ha creat el primer quadern de viatge infantil de La Ruta del Cister amb la intenció de disposar d’un material lúdic per despertar la curiositat infantil. Es busca transmetre i guardar un record d’una forma més personal i intimista de la seva visita al territori Cister, que permetrà als infants poder planificar, bolcar dades i recorreguts, però també poder expressar l’emoció i la màgia del moment amb paraules i dibuixos, comentava Mireia Bonet coordinadora de La Ruta del Cister.

Aquest quadern de viatge també s’ha editat tenint en compte la situació actual, en la que les que les famílies que a dia d’avui no poden desplaçar-se a La Ruta del Cister, puguin planificar, conjuntament amb les seves filles i fills, el viatge que faran en un futur pròxim. El material contempla un contingut molt estructurat a nivell turístic, i per tant, esdevé una eina de planificació del viatge familiar a La Ruta.

La campanya també incorporarà l’edició de diferents micro-vídeos per a xarxes socials, campanyes específiques a mitjans de comunicació; així com també poder posar el material a disposició d’aquelles escoles que desitgin treballar-ho a les seves aules.

Les persones que desitgin tenir a mans el quadern de viatge de La Ruta del Cister poden trobar-ho a les oficines comarcals i municipals de turisme de La Ruta, sol·licitar-ho mitjançant un correu electrònic a info@larutadelcister.info o descarregant-lo aquí: Quadern de viatge familiar