Missatge d'error

• Notice: Undefined index: value a eval() (línia 38 de /dades/munidipta/sites/all/modules/contrib/ds/modules/ds_format/ds_format.module(66) : eval()'d code).
  • Notice: Undefined index: und a eval() (línia 39 de /dades/munidipta/sites/all/modules/contrib/ds/modules/ds_format/ds_format.module(66) : eval()'d code).

Gran Escudellada Popular a Valls

Gastronomia i enoturisme -
  • Calendari: 10/3/2024 13:00h
  • Localització: Plaça del Pati

L’Ajuntament de Valls i el Comú d’Andorra la Vella organitzen el proper diumenge 10 de març al Pati la Gran Escudellada Popular.  Aquesta activitat forma part dels actes d’intercanvi de tradicions que les dues poblacions agermanades mantenen des de 1967.  L’acte comptarà amb ambientació musical i una zona de degustació.

La festa gastronòmica tindrà lloc a la una del migdia i l’organitza la Confraria d’Escudellaires d’Andorra la Vella.  Els tiquets, al preu de 7 euros, es poden adquirir a l’Oficina Municipal d’Informació i Turisme o, el mateix dia a partir de les 12.00 h, al Pati. La compra del tiquet inclou la degustació, un plat de ceràmica commemoratiu de l’agermanament, una cullera de fusta, pa i vi.