Missatge d'error

• Notice: Undefined index: value a eval() (línia 38 de /dades/munidipta/sites/all/modules/contrib/ds/modules/ds_format/ds_format.module(66) : eval()'d code).
  • Notice: Undefined index: und a eval() (línia 39 de /dades/munidipta/sites/all/modules/contrib/ds/modules/ds_format/ds_format.module(66) : eval()'d code).

Visites guiades "Alt Camp al descobert", posposades

Altres activitats -
  • Calendari: 9/11/2020 13:15h - 29/11/2020 13:15h
  • Localització: Alt Camp

El Servei Comarcal de Turisme havia preparat per aquest novembre un seguit de visites guiades en col·laboració amb els ajuntaments de la comarca però han hagut de ser posposades, fruit de l'increment de restriccions que les fan impossible de realitzar.

Aquestes visites són fruit de convenis de col·laboració entre tots els ajuntaments de la comarca i el Consell Comarcal de l'Alt Camp, on s'ha estat treballant durant tot el setembre i octubre per crear unes visites guiades combinades pels caps de setmana del mes de novembre. Així doncs, el calendari que hi havia programat era:

7 de novembre:

9.30h: Jaciment Iber (Nulles) - Camins Km0

11.00h: Santuari de Montserrat (Montferri) - Camins Km0

14 de novembre:

9.30h: Vila closa, capelles votives i Museu de Vilabella - La Ruralrefactoria

11.30h: Bandolers, pedres i palaus - Museu d'Alcover i Camins Km0

22 de novembre:

9.30h: Columbari romà de Vila-rodona i visita al celler.

12.00h: Visita al castell de Rodonyà.

29 de novembre:

9.30h: La torre de la Mixarda a Figuerola del Camp.

11.30h: Visita Descobreix Valls.

Després de consensuar amb els consistoris, s'ha pres la decisió de posposar-les fins la propera primavera, esperant que la situació durant aquests mesos hagi millorat.

Aquestes visites pretenen posar en valor propostes culturals i lúdiques que difonen la història, la cultura, el paisatge i la gastronomia de la nostra comarca. Hi participaven: el Museu i l'Ajuntament d'Alcover, Ajuntament de Figuerola del Camp, Ajuntament de Montferri, Ajuntament de Nulles, Ajuntament de Rodonyà, Oficina de Turisme i Ajuntament de Valls, Ajuntament de Vilabella, Ajuntament de Vila-rodona, Auriga, la Ruralrefactoria, Iber APT, i Camins Km0.

Les activitats es reservaven amb un preu únic que anava entre els 2,5€ i els 12€, i tots els espais oferien un descompte del preu habitual.

Per a mes informació podeu contactar-nos.